Valmennukset

URAVALMENNUS

Uravalmennus on yksilöllinen ja maksuton palvelu TE-toimiston asiakkaille. Uravalmennuksessa saat ohjausta työllistymiseen, koulutuksen hakeutumiseen ja/tai urasuunnitteluun.

Valmennus toteutetaan ryhmämuotoisena, mutta saat ohjausta myös yksilöllisesti.

Valmennus kestää viisi viikkoa, 5 päivää viikossa noin klo 9–15. Palvelemme sinua Turun keskustassa, Aninkaistenkatu 7

Seuraavat valmennukset:

15.01.-16.02.2024 uranumero 717715
26.02.-02.04.2024 uranumero 717716
03.04.-08.05.2024 uranumero 717717
13.05.-14.06.2024 uranumero 717718

Ilmoittautuminen uravalmennukseen tästä

Uravalmennus esite kevät 2024

TYÖHÖNVALMENNUS

Työhönvalmennuksen osoite: Ursininkatu 11, 20100 Turku

Toimiston sisäänkäynti löytyy katutasosta, Happy Housen vierestä, kulman takaa.

Ursininkatu 11, kuva kadulta

Otamme vastaan asiakkaita myös Loimaan seudulla:

Auramaan Taitotalo, Auvaistentie 28, 21860 Auvainen

sekä

Vakka-Suomen seudulla:

Vehmaan terveysasema/sosiaalipalveluiden ryhmätila, Margareetantie 15, 23210 Vehmaa

Työhönvalmennus on henkilökohtaista ja yksilöllistä palvelua sinun tarpeidesi mukaan. Autamme sinua tavoitteidesi saavuttamisessa, koskivatpa ne sitten työpaikan tai koulutuspaikan löytämistä. Mietitään yhdessä sinulle sopivia vaihtoehtoja tai voit tulla vaikka vain päivittämään ja nykyaikaistamaan ansioluettelosi!

Valmennuksen päättyessä keräämme asiakaspalautetta ja olemme saaneet erinomaista palautetta: valmentajamme arvioidaan onnistuneen 4,6/5 tyytyväisyydellä ja valmennus kokonaisuudessaan 4,5/5.

Lataa tästä palauteraportti 25.10.2021

Työhönvalmennusta henkilökohtaisesti tapaamalla, puhelimitse tai sähköisesti verkon kautta. Lisätietoja palvelunumerostamme:
044 2311 664 tai lähetä sähköpostia:

tyohonvalmennus@turuntaitokoulutus.fi

Ota yhteyttä vastuuvirkailijaasi TE-toimistossa. Pyydä pääsyä TAITO-koulutuksen työhönvalmennukseen.

Työhönvalmennus esite

Arbetscoaching

Job search coaching

Työhönvalmennuksen päättöpalaute

Klikkaa linkkiä:

www.asiointi.mol.fi/opal/

Valitse käyttäjätyyppi: Opiskelija/Yritys
Anna kertakäyttöinen käyttäjätunnus
Kirjaudu sisään

Nuotti-valmennus

Tarjoamme nuorille Kelan NUOTTI-valmennusta Varsinais-Suomessa. Ilmaiseen valmennukseen hakeminen helppoa.  Nuori, nuoren läheinen tai muu hänen kanssaan työskentelevä taho voi soittaa Kelan valtakunnalliseen numeroon puh. 020 692 205 ja pyytää pääsyä valmennukseen.
Erillistä hakemusta ja lääkärintodistusta ei vaadita.

Nuotti-valmennus on tarkoitettu 16-29-vuotiaille nuorille, joilla

• ei ole opiskelu- tai työpaikkaa eikä tulevaisuuden suunnitelmia.
  • on vaikeuksia arjessa selviytymisessä.
  • opinnot ovat vaarassa keskeytyä.

Nuotti-valmennuksen tavoite

• ehkäistään nuoren syrjäytyminen
  • motivoidaan nuorta löytämään omat vahvuutensa ja suunnan tulevaisuuteen kohti opiskelua tai työelämää.
  • vahvistetaan nuoren elämänhallintaa, voimavaroja ja toimintakykyä.

Tervetuloa hyvän, laadukkaan ja henkilökohtaisen ohjauksen pariin!

Kelan NUOTTI-valmennuksen kuvaus

NUOTTI-valmennus

Vi erbjuder FPAs NUOTTI-coachning till 16-29 -åringar i Egentliga Finland. Bekanta Dig med coachningen och coachen! Var så god och utnyttja vår personliga service med hög kvalitet!

NUOTTI-coachning | Privatpersoner | FPA (kela.fi)

Nuotti-coaching