Täydennyskoulutukset

Kaipaako henkilökuntanne lisää osaamista? Järjestämme tarvitsemanne lyhyet, tehokkaat täydennyskoulutukset tarpeidenne mukaan.

TAITO-Esimies- ja henkilöstövalmennus on suunnattu erityisesti tiimien/työryhmien avainhenkilöille, lähiesimiehille sekä esimiehiksi siirtymässä oleville. Tutustu valmennuksiin.

Kauttamme saatte myös erilaiset pätevyys- ja korttikoulutukset:

• työturvallisuuskortti
  • tulityökortti
  • hygieniapassi
  • ensiapu
  • kuljetusalan ammattipätevyyskoulutukset ja jatkokoulutuspäivät, ADR, tieturva

Jos edessänne on tuotannollinen tai teknologinen muutos, ratkaisu tähän on täsmäkoulutus. Kun pyritte mm.

• tuottavuuden nostamiseen
  • digitalisaation edistämiseen
  • uuden teknologian kehittämiseen
  • kansainvälistymiseen

ottakaa avuksenne TAITO-koulutus ja ELY-keskuksen täsmäkoulutusrahoitus. Suunnittelemme ja toteutamme tarpeittenne mukaisen koulutuspaketin. Kun koulutus kestää vähintään 10 pv, ELY-keskus maksaa yrityksenne koon mukaan 50-70 % täsmäkoulutuksen kustannuksista.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!